Tuesday 30 June 2009

Aku nak update lahh nieee

Ayooo…tak sedar langsung lama giler rupanya aku dah tak update…tak der idea lah nak story apa..kang citer aku balik2 shopping..nyampah pulak orang nak dengar..tapi mmg sepanjang minngu lepas..aku dok melayan shopping jer..penah aku amik mc sehari semata2 aku nak shopping kat midvalleyy..hehehe..adoii..kalau dikira berapa aku habis nie mau pengsan orang dengar..jadi..biarlah menjadi rahsia aku.aku ingat malas nak update sepanjang 2 mgu nie tapi ramai sangat dah bising..ingat aku dah bersalin lahhh…kata aku malas lahh..tak sangka ada gak peminat yer aku nie..hehehe..ni hah!!aku dah update seperti yang korang minta Cuma tak der gambar nak upload…nak aku upload apa barang aku shopping takk???hahaaha..tak habih2 lahh ko ni izahh oiiii…hidop nak shopping jer ker..orang opis aku nie pun dah bising kata aku dok ari2 shopping..aduyaiii..susah tol..shopping salah..tak shopping salah..aku bukannyer pinjam duit engkorang pon kan???tapi aku still berterima kasihlah sebab mengingatkan aku supaya berjimat..tapi tak leh control lahhh…aku mmg dah di train dari kecik untuk menghabiskan duit yang ada..ekekekee..laki aku dengar nie mampoz aku…

Oklah aku stop dulu..penat giller nie baru balik dari jakel beli kain untuk hari raya..ni last kain yang aku beli setelah 9 pasang aku dah bedal sebelum nie..nak raya sakan beb..almkalumlah..tahun lepas ekonomi tak mengizinkan aku nak beli baju lebih..sepasang jer aku ada..sedih tau..tapi tahun nie amik kau..spuloh pasang aku buat..untuk upah jahit jer nak dekat seribu lebih..ayoyo..baik aku senyap..kang laki aku tahu…habis aku…oklah member ku sekalian…esok aku upload gambar apa2 jer lah yang aku rasa nak letak yer…tata….

No comments:

Post a Comment