Wednesday 17 June 2009

Perot oh perot..

Macam ntah pahaper jerk kan tgk tajuk..tapi itulah story yang aku nak sampaikan pagi nie yang telah buat aku ngantuk tak hengat dah nie..nak bukak mata pun tak larat dah nie temahhh oii…bila anak aku tak buat perangai..perot aku lak meragam..

Gini kisahnyer…
Dah 3 malam sebenarnya perot aku nie dah mula rasa cam contraction..selang 10 minit sakit…dia start mesti kul 830 malam time2 aku nak tido..adoii..aku dah seram sebenarnya sebab belum due date lagi takkan dah nak deliver kan???anak dalam perot nie pulak buat gimnastik berirama ker haper?? ..kejap menggeliat..kejap ke kiri..kejap kekanan..adakah anak perempuan lasak sebegini???sebab masa aku ngandongkan rayyan dulu..takderlah teruk dia bergerak..ada tuh sampai 3 hari dia tak gerak2 langsung sampai aku kene tahan wadlahh..tapi kali nie..adoiii..aku sampai tak leh tido malam sebab active sesangatt…so malam tadi aku dah tak leh tahan…aku suh lah laki aku letak tangan kat atas perut aku …elok jer letak tangan..tak gerak2..selama mana laki aku letak..selama tu lah dia tak gerak2…tapi bila laki aku angkat..tak sampai 5 saat..dia gerak…PELIK!!!aku rasa ada sensor lah..hehehe..so..malam tadi laki aku menjadi mangsa kene letak tangan dia atas perot aku.…sampai lenguh dia kata tak leh nak gerak2…ala…baru suh letak tangan kat perot..lum aku suh angkat aku lagi..hahahaa..kompom lahh tak larat kannn…
Haii..gitulah ceritanya..aku ingat nak cuti dah pagi tadi tapi dak kecik tonet tu bangun kul 430 lak..tersengih sengih tgk aku..hermm..dah tgk dia bangun..kenselll nak cuti sebab kompom lah kan aku tak dapat tido lepas tuh..
Adussss..mata nie napalah berat sangat…cuba letak aku kat sogo tuh..sure terbuntang segar punyer..hahahaa…macam tak biaserrrrr!!!!!

No comments:

Post a Comment