Monday 1 June 2009

ngantok nyerr!!

Salam and mornings…pagi nie tak de mood lah nak citer pempanjang sebab ngantokk tak hengatt nie..mata nie mmg tunggu tutup jer tapi dek ISO nak datang..terpaksalah aku tenyeh ngan minyak cap kapak supaya terbuntang besar mata aku nie…malam tadi manja buchuk aku tuh ntah haper dia ngingau..ceplos agaknyer sampai melalak punyerlah kuat..puaslahh aku berzanji kat telinga dia supaya dia senyap..sampai mati akal aku last skali aku ketok bilik ayah aku suh dia tolong..ayah aku nie leh dikatakan orang alim so dia tahulah camner nak handle…dia pun amik air putih dan baca ayat2 sikit pastu sapu kat muka..terus senyap…lohhhh..senang jer…

Dah nampak senyap tuh terus aku masukkan dalam buai..alahhaaii…dia buat perangaii dahhhhh…hok hek..hok hek…lenguh tangan aku nie mengenjut anak aku dalam buai..laki aku tak payah tanyalah mana dia..dia masa tuh kat lapangan terbang Heathrow, London baru mendarat…punyerlah kuat anak aku ngangis pun leh tak dengar…mmg tido mampos tol..kalaullah bunyi bom meletop pun aku tak rasa dia akan bangun..tapi cuba cakap kembar dia call…kelam kabut carik hp..huh!!!sib baiklahh..aku nie seorang ibu yang penyayang..enjut jugak aku walau tangan aku nie dah krem..aku start enjut dari kul 2 hingga 5..korang bayangkan!!.kalau anak orang lain tuh mmg aku dah campak kat dinding dah..kejam gillerrhh ngko eyza!!!hahaha..ngantok nihhh..!!
Itulah kesahnyer..so…skang nie member aku Lydia datang nak tgk kain yang aku jual dari jakarta tuh…nnt..bila free aku sambung kesah ngatok aku nie yerk..daaa

4 comments:

  1. hee..lenkali belila buai yg ade guna elektrik tu. dulu zara kecik2 kitorng pasang motor tu kat buai. senang sket tk pyh penat2 sgt mengayun kan. nasib baik smpai umur 5 bulan zara tk mau tido buai dah. tros simpan dlm stor buat pekasam..=)

    ReplyDelete
  2. dah ada dah..tapi buai tu larat sampai 6 kg jer..rayyan dah 8 kg..huhuhu ..tu yang tension sikit tuh....

    ReplyDelete
  3. uikk,xkn ler motor buai tu larat smp 6kg je?ko bli yg camne?brand pe?aku pki brnd POLAR tu, ok je smp skg..auni nk 11kg ok lg just tmbh spring je ikut berat budak..

    ReplyDelete
  4. kalau ko nak tahu..dah 2 kali buaian elektrik tuh aku beli..satu yang murah dalam 250 satu lagi yang mahal dalam 400..2-2 pon cam hampeh..anak aku tuh nak enjut extrem..setakat enjut 10 km sejam..dia tak layan..paling koman laju cam mclarren..heheheee..mana tak jahanam!!

    ReplyDelete