Wednesday 17 June 2009

layan tag

Aku sker buat tag cenggini…terima kasih lah yer mama auni yang beri aku tag nie walaupun nama tak mention tapi dia kata kawan2 blog jadi im still in the list..sronott ooo jawab tag nie..sure aku banyak merapu merapan nyer..hahaha..jom layan….

1st tag...

~ Bekas kekasih saya adalah...
::ramai siott..saper yang kenal aku sure tahu saper dia..Cuma bila ngan hubby nie jer aku jadi baik..8 tahun mak setia pada yang satu youuu!!hehehe::

~ saya sedang mendengar..
:: bunyi mesin fotostate yang memekak giler!!!betol2 sebelah aku lak tuh!..saper lah time2 lunch nie fotostate bebanyak nie..tnjuk baik tol…adoiiii::

~ mungkin saya patut..
::telefon hubby tanya nama aku naik tak untuk cabutan bertuah..heheh::

~ saya suka...
:: SHOPPPINGGGG!!!!tak payah di ajar telah lulus dengan cemerlang,gemilang dan terbilang..;) ::

~ sahabat-sahabat baik saya..

Saya ada 2 sahabat baik
::first..yang tak penah sikit pun menyakiti ku dan sentiasa disisi bila susah dan senang..girlss…you know who you are!!::

Second…of course my beloved hubby..walaupun kekadang tu banyak tol sakit hati aku ngan dia..but he still my best buddy till the end…I love you sayang..::

~ saya x paham..
::kenapa aku kene minum air gula time ngandung!!!adoillaahh bencinyeerrrr!!!!::

~ saya kehilangan..
::kasih sayang seorang ibu ketika diusia muda lagi walaupun dia masih ada...terasa sangat kehilangan itu!!;(…::

~ ramai yang berkata..
:: udah2 ler tuh izah oii…hari2 shopping..kalau laki aku nie mau mengamuk dah..hahaha..tu laki kau..bukan laki akuu!!!duuhhh..;D ::

~ makna nama saya..
::Noor Faizah – Noor ;cahaya…faizah ; yang menang…PATUTLAHHHHHHH..hehehe::

~ cinta itu adalah..
::best ketika sebelum kawen…lagi best giller bila dah kawen..macam2 leh buat wooooo..:p..::

~ di suatu tempat,seseorang sedang..
::pergi kutip duit Koop kat titiwangsa…hehehe..laki aku laahh tuhh..::

~ saya akan cuba..
::be a really good wife and mother ..its soooooo challenging!::

~ ayat SELAMANYA membawa maksud..
:: sampai kiamat ::

~ telefon bimbit saya..
::hp aku sebenarnya nokia E71..tapi sebab aku dah jahanamkan spek mahal laki aku..terpaksalahh aku gantikan ngan hp aku tuh..so skang nie pakai hp DAUN..huhuh..buruk gillerrrhhh::

~ bila saya terjaga dr tidur..
::first thing akan tgk rayyan pastu cium n gomol2 dulu sampai dia terjaga pastu bila rayyan terjaga..kejut hubby suh enjut..hehehe..itulah tiap2 malam yang aku buat sampai laki aku beri amaran sebab dia tak larat nak enjut..hehe::

~ saya paling meluat apabila..
::bila ada pasangan kekasih ker..laki bini ker…yang tak tahu malu mesra depan aku atau mana2lah tmpt public..cam ko sorang jer yang ada laki…kang aku cemolot laki aku depan kau kang...tergamam!!!!hehehe ::

~ pesta/parti adalah..
::bila pergi party orang mmg best..yang tak best nyer bila kita buat party…PENATT siottt…tobat den!..::

~ haiwan yang paling comel yang pernah saya temui adalah..
::kucing debab yang dibela oleh aku suatu masa dulu…tapi dek kerana kedebaban dia..dia telah mati sebab mungkin kene heart attack kot tak pun kencing manis..…::

~ peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah..
::sekarang!!…I can do what ever I want to do…dulu sebelum kawen tak leh nak shopping sebab takder duit..nak gi jejalan ngan boypren bapak tak kasik..nak pakai seksi pun bapak marah…but now..everything its on me…laki aku pun tak leh bantah…hehehe ::

~ Hari ini..
::hari best sedunia sebab aku bantai tido dari kul 9 pagi sampai kul 1 tengahari…waaahhh..indahnyer dunia….semua orang dah lesap daaa..pegi KOPERASI ::

~ petang ini..
::time table hari2 static..tak penah berubah walau sikit pun…petang balik dari kerja amik ayern..then sampai umah terus masak..hubby jaga ayern and habis jer masak teman kan mak makan pastu masuk bilik enjut ayern..hubby tido sampai lah kul 8 malam..after that barulah aku leh buat apa2 yang aku nak seperti ehem..ehem..hahaha ::
~ malam ini..
:: main2 ngan ayern n main2 ngan hubby..heheh::

~ esok pula saya akan..
:: gi shopping kat sogo sebab hari nie jer dah dapat 70 hennget ( x2 )..hanya orang dbkl jer tahu..hehehe..

~ saya betul-betul inginkn..
:: buah koko sekarang nie…alahai bang oiii…ngidam bebenor dah nieee…tolonglahh carikk!!!

~ ketika anda melihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini..
::biasa jer…takder plak tukor muka cam Angelina jolie ker..hehehe::

~ pusat membeli belah atau arked permainan..
::ader ker tanya aku pusat beli belah atau arked permainan…anak aku yang kecik tu pun tahu yang mana…of course shopping mall…one and only..hehehe::

~ makanan barat atau jepun..
::of course lah barat..kalau buat perbandingan jepun ngan kaum batak asli pun aku akan pilih kaum batak asli…jepon???NEVERRR::

~ bilik yang terang atau gelap..

:: mestilah gelapp….barulahh bestttt lagi ada umpphhhh….heheheh

~ makanan segera adalah..
::makanan terakhir yang akan aku pilih untuk makan….

~ ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?..

:: terima kasih yer shima sebab ko belikan akak soto nie…sian ko..penat jalan sampai sempot…yang akak nie duk lah seronot melayan tag…hehehe::

Tag kedua

1. Apakah perasaan anda sekarang?

Seronot sebab cukup tido dan sudaa kenyang

2. Saya nak makan?
Perot aku dah stuck..tak leh masuk apa2 dah skang nie..so..rasa nak makan takder..tapi rasa nak muntah aderlaahhh

3. Saya tak suka?
bila takder duit…tapi so far tak penah pulak rasa tak der duit..ader jer..dari mana yer datangnyer duit ituuhhh!!!( buat2 tak tahu plak ko izah!!!hahaha)

4. Impian saya?
Nak sangat rasa duk umah sendiri..tapi aku tahu itu tak akan terjadi sebab aku dah janji dengan diri sendiri akan duduk rumah abah sampai mereka dah takder..aku nak jaga diorang sampai akhir hayat diorang..biarlah anak aku sampai SPM pun SPM lah..demi chinta aku yang tak terhingga pada mak dan abah..aku sanggop ( aku rasa ayat ni jerlah yang aku jawab betol..yang lain semuanya merapu…heheh)

5. haiwan yg saya tak suka?
Anak lipas..bapak lipas..mak lipas..nenek lipas..dan semua keturunan lipas…yucksss..sunggoh menjijikan betolll..eeeeee

6. Saya harapkan?

Laki saya berjawatan besar dan tak payah aku susah2 nak bangun pagi gi kerja…bosanlahhhhh..

Note : abang sayang…semoga abang berjaya yer dalam degree yang abang belajar nie..asyik kantoiii jer…duit dah banyak habis nie bang oii..kalau tak leh bawak subject tuh..jangan amik yer sayang..itu pun nak kene ajar ker cintaku..sayangku..intan payung…( ader ker amik subject account padahal masa spm dulu subject tuh lah selalu kantoi.. …mmg aku tak paham toll lah laki aku nie )

7. Jika boleh putarkan masa?
Nak putarkan masa pagi tadi..aku dah tersalah pakai seluar nie!!aku pakai seluar yang bukan ngandong punyer..adoi..dah rupa macam pingu dah cara aku jalan..ketat!!!

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Kompom aku kurus cam Angelina jolie..pastu ada 4 anak…bergaya walaupun usia dah cecah 36 tapi still nampak voogie de vass you!hehehe

9. Handphone saya adalah sebuah?
Nokia DAUN…

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
BANYAKKK…..leh tak aku nak sebut nama-nama derang..agak2 laki aku tgk tak blog aku nie…heheheh

11. Kawan-kawan saya?
Masih menjadi kawan saya sehingga kini..

12. Pernah dikhianati?
Pernaahhhhhh…kalau aku jumpa balik…mmg nahas lahh kauuu!!!

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

Bila dah jumpa baru tahu..spontanious!

No comments:

Post a Comment