Tuesday 9 June 2009

sogo OH sogo...

Hiii…shopping lagi dan lagi dan lagi..selagi anak yang aku kandung nie tak lahir..selagi tulah SOGO tu kaya dek kerana aku..hehehe..dah 2 hari berturut2 aku beli barang2 baby kat SOGO..semalam habis 140..tadi habis 170…hamikk kau..tapi laki aku tak tahu..kalau dia tahu..adoillaahh..apa aku nak jawab!!!heheheh…hermm..bilalah nak gaji nie…dah macam nak kering jer nie tapi banyak lagi aku nak beli..list nak beli masih panjang lagi..almaklumlahh..nak dapat baby girl..sebelum nie asyik dok beli kaler biru jerr..tak biru hijo..tak hijo..kuning..geramm jer aku nengok kaler pink…bila dah tahu baby girl nie..rasa puas yang amat sangat dapat beli semua kaler pink…hapir 95% of all item..kaler pink..laki aku cakap..kalau tak jadilah baby pompuan..meroyan aku…hahahaa…meroyan sekejap lah..pastu aku kene lah jual balik barang2 yang aku dah beli tuh..huhuhuh…takutt gak niehh!!mintak2 lah tekaan doc tu betul..dah berabis aku belanja nie..mau nak dekat 1k ++ aku dah spend beli barang2 baby girl..nak upload gambar tak sempat..esok lah aku tunjuk k..tapi tak penting pun sebenarnya…nnt orang kata aku show off pulak..tak nak lah kan..tapi …aku EXCITED GILLER sebenarnya..sampai amoi promoter dekat SOGO tu pun cakap yang “ ayo amoi..you punyer barang sume kaler pink ker??amik lah kaler kuning ke..purple ker.ini biru pun cantik jugak apa!..” hahaha..aku gelak jer sebab masa tuh aku tengah rushing cari toilet nak terkucil..hehehe..k-lah..nak balik dah nie…esok aku upload gambar key!!daaaa…

No comments:

Post a Comment