Wednesday 3 June 2009

Nak citer sikit nie…

Tadikan gi lah sogo..ingat nak gi sana dah bersumpah dalam hati nie Cuma nak pegi tgk kedai emas Poh Kong tu je sebab nak belikan gelang untuk mak mertua sempena besday dia rabu depan…sepanjang jalan dari DBKL ke sogo tu mmg terkumat kamit mulut aku..’izah..gi sogo beli gelang jer tau”..tapi elok jer masuk dalam sogo tuh..mmg tak nampak dah lambang Poh Kong tu..apa yang aku nampak hanyalah 70 % diskaun ..hahahaa..apalagi..melenconglah…yang tak tahan tu dah lalu depan poh kong nie tapi buat tak tahu jer..siap naik tingkat baby lagi…habis seratus aku..takperlah berabis sikit tapi puas hati sebab dalam seratus tuh dapat banyak baju.kalau kat midvalley atau One Utama..jangan harap 100 tu..nak dapat sehelai baju pun tok sah berangan…apalah aku nak jawab ngan laki aku balik kang..dia suh gi sana beli gelang..yang aku dok shopping barang lain..ayoooo…

Pada sesiapa yang diluar sana..jangan tertipu dengan sales sogo tuh sebab dia punyer sales sampai kiamat..hahaha..hanya aku dan orang sogo jer tahu..kihkihkih…oklah…tu jer cerita aku untuk hari nie..esok aku citer lain pulak yer….daaaa

No comments:

Post a Comment