Wednesday 17 June 2009

dominos yang sedap gillerrhh!!!!

Adusss..lapar nihh…lama giller aku dok tunggu aku nyer dominos pizza yang tak sampei-sampei…ada yang aku dapat free ni kang…lagi 3 minit aku kalau tak sampai gak pizza nie mmg aku tuntut free pizza…hehehe..( kejam giler ko izah.,.ko tau lah lif dbkl kan cam hampehh)…tadi perot rasa nak makan Kenny rogers tapi KR yang paling dekat kat midvalley…tapi kesian kat laki aku sebab nak kuar jauh…pastu aku cakap plak nak order mcd jerlahh…tapi tak sedap langsung…errghhh..apa nak makan nie.!!!.sudahnyer tgh belek2 metro..aku nampak dominos…terus aku call laki aku suh dia order..tak leh order yang kecik..kene yang besar..tapi duit tak cukup…apa lagi…tambahkanlah hutangmu izah oiii….hehehe terpaksalah aku pinjam 5 hengget dari kak som ( mekacih yer kak som..jasamu dikenang…nakk pizzaa??hehehe)..hah!!sampei dah pizza aku..jap yer…
Ok ..sambung balik…tepat giler mamat tuh datang..tercungap2 dia aku nengok..ellleeehhh…takut lahhh tuh nak kene bagi aku free pizza…ekekek..jumpa jer aku dia kata..susah nyer nak carik akak nyer tempat..aku sempat jawab…sib baik ko tepat waktu ..kalau tak mmg akak nak free pizza..hahaha…bengkek jer muka budak tuh..mesti dia kata dalam hati ..” binawe tol..dah lif macam &*%&^% ..lagi ada hati nak minta free”…( macam ayat aku jekkkss)..heheheh..oklah..aku nak makan..nie aku ada upload gambar untuk tatapan semua..sure ptg karang engokorang pun nak order dominos gaks…SEDAP SIOTTT!!!....
perghhh..tak meleleh ker korang tgk..ekekek..waa makan dulu yerr!


No comments:

Post a Comment