Thursday 4 June 2009

beli present untuk mak

A few day lepas…aku ada bagi tahu yang aku nak beli emas untuk mak mertua aku tu kan..n Alhamdullilah..niat aku nak beli tu tercapai jugak dan semalam a week b4 besday mak..aku dah bagi..bukannyer apa..bila bagi time besday dia nnt ipar duai semuanya ada..tak naklah diorang tahu yang aku bagi emas tuh..takut nnt cakap apa pulak..padahal niat aku nak bagi mak sebab nak balas jasa mak pada aku walaupun hanyalah ibu mertua tapi bagi aku she’s the best mother in law in the world..masa aku belum kawen lagi dia mmg dah layan aku baikkk sangat..malah kalau pegi family vacation mana2 pun mesti ajak aku dan mmg tak penah miss lah..sampai setiap kali raya pun masti aku ikut balik kampong diorang…selama hampir 10 years I’ve been known her..tak penah sekali dia melukakan hati aku..cakap2 sindir pun tak penah…kalau aku gaduh ngan laki aku depan dia pun dia mesti menangkan aku walau dah terang2 aku yang salah..hehehe..kalau ada rezki lebih..aku ingat nak bawak dia tunaikan umrah..itulah hajat dia dari dulu tapi tak kesampaian lagi sebab mak kata duit dia tak cukup…insyaAllah..ada rezeki jualan lebih akan datang..aku mintak sangat impian mak akan tertunai untuk ker Mekkah…* ija tak janji mak..tapi ija akan cuba usaha untuk dapatkan duit lebih bawak mak gi Mekah ye*.. ~ tiada apa yang lebih bahagia melainkan melihat kegembiraan seorang ibu ~

Oklah.story pasal dak nakal manja tu pulak…semalam masa amik rayyan kat umah nenek..aku tgk dia tgh khusyuk main spek mata..pastu aku pun letakkan lah spek tuh kat muka dia..n the results…hehehee..lawak giller..muka ketat tuh….alahh cayang manja ibu nie…cenyummlahhh cikitttt…nie latest pitch rayyan umur 1 tahun 17 hari…weight 8.3 kg...layan pitch key!

tangan dia kene kepit kalau tak dia campakkan spek mahal tuh ..aper pun tak dapat...

macamnyerr anak manja bucuk ibu nie....





1 comment:

  1. Woooo...."ganazzzz" sungguh dia mengayakan spek itam itu! Maintain je muke dia ye...nak bg nampak encem ye rayyan ;)

    ReplyDelete