Sunday 31 May 2009

lama giler tak update!

Hiiii…bz nyer nyah skang nie!!buat itu..buat ini..jual barang lagi..aduyai…tapi alhamdulillah sebab jualan baru first day dah 70 % laku…tapi semuanya hutang lah..tak perlahh..dari tak der langsung…well…ingat nak update lepas balik dari Jakarta..tapi mmg tak larat betul…tangkap gambar kat sana pun tak der..dengan kamera lupa nak bawak..hp bateri kong..sayang betol..sebab pegi kali nie mencabar tol hidop aku..yerlah mana tak nyer…laki aku nak jimat duit nyer pasal..kitorang naik bajai jer…korang tahu apa itu bajai..??its like tut tut kat Thailand tapi lagi better tut tut tuh dari bajai yang aku naik..sakit giler bontot aku!!sib baik tak jauh..tapi itu mmg pengalaman paling berharga lah kat Jakarta sebab b4 nie pegi naik bas jer..tgk dari atas jer bajai tuh…ada gak teringin nak naik tapi kalau lepas nie pegi lagi Jakarta..mapos hidop balik pon haku tak hingin nak naik!!!hahahaha…
Kepala tgh blank nie sebab ISO nak datang…cuti dibekukan pulak…baru ada hajat nak cuti sebab dah tak larat dah nie..kandungan dah nak masuk 30 minggu..tapi mak still leh pakai baju kebaya modern you!!!hehehe..semua tak caya..bila diorang tanya dah berapa bulan..aku suh lah teka..diorang cakap dalam 5 bulan..auuwwww…selim lagi rupanya I yer…J..bila aku cakap tujuh bulan stengah..ternganga mulut memasing…tapi aku mmg dah rasa macam nak tercabut pinggang pun ada nie…dah susah nak tido…nafas pun susah..aku rasa berat tak naik sebab aku dah lama tak makan malam lah..adalah nak dekat sebulan…satu lagi aku kuat sangat kerja dari segi masak untuk parents aku…jaga anak lagi…kemas itu ini..tu yang badan aku susut..3 bulan timbang kat klinik..83 tak naik-naik..doc tak der lah marah..tapi pelik sebab 0.1 kg pun tak gerak langsung..statik..dia tak tahu..punyerlah aku tahan nafas sebab takut kene minum air gula..hehehe..
k-lah..skang nie..kerja aku ialah mengemas tempat meja aku nie..diorang kata anak anaconda pun leh hidop dalam nie..hahaha..hampeh tol…oklahh..nnt aku update citer best key cuma tengah susun ayat nak jadi cerite…hehee..daaadaaaa

3 comments:

  1. haah beb..lama gile ko x update blog kn..

    ISO nk dtg,kene le kemas2 pe yg patut..hehehhehe

    ReplyDelete
  2. semak gillerrhh nie meja aku..tak nampak cam meja pompuan ayu..hahahaha...

    ReplyDelete
  3. salam kenal mama rayyan.sy dah link blog ni kat page sy tau. rayyan sgt comei n encem la..n sgt jeles ngan mama rayyan yg selalu ulang alik gi indon tu. zara n mama ntah bilela dpt ke sana..=p

    ReplyDelete