Monday 18 May 2009

Selamat hari lahir yang pertama sayang!

Semalam besday my beloved Rayyan Danish yang pertama..so..sabtu lalu..dengan jayanya majlis rayyan berlangsung di rumah mak mertua aku di pee jay.terima kasih bebanyak pada sesaper yang hadir..pada yang tak hadir tak pa…maybe well see next year masa besday anak kedua aku plak..tapi sumpahhhh aku dah tak hingin nak buat kat rumah lagi..penattt siottt….kalau nak buat lepas nie plak buat kat mcdonald atau anywhere fast food…tak larat den…sumpah tak larat..sampai 2 hari aku flat..patah pinggang aku..mana taknyer..dari A-Z semua pun aku buat..sian kat mak mertua aku…tak sampai rasanya hati nie nak susahkan dia lagi..terima kasih yer mak..terima kasih bebanyak ..walaupun mak tak sumbangkan dari segi duit tapi rasanya tenaga mak tu dah cukup untuk hadiah rayyan..rayyan dan ibu sayang sangattt ngan nenek…tak der aper nak citer n gambar pun tak banyak sebab laki aku lagi layan amik video cam dari kamera..bengang tol aku !!yer lar..gambar aku sikit jer..gambar orang lain semuanya banyak..aku dah bagi amaran keras dah..kalau gambar orang lain lagi banyak dari aku siap!!nyesal aku tak amik photographer!!nyesal sangatt!!nak buat photo album pun dah tak boleh sebab gambar anak aku ngan gambar aku berapa keeping jer..gambar orang lain melampau2…benci!!huh…layan jer la gambar nie..sakit plak hati aku nie tetiba…


sesi memotong kek...tertonggeng-tonggeng ibu nak hidupkan lilin nie...



belon tuh ntah berapa kali aku tiup pun tak tahu..asyik meletop ajer..sampai ada ustaz baca doa pun boleh melatah masa belon meletop..hahaha..lawak tol!

Auntie Lyd ngan Family

tetamu kehormat...hehe..kak zila & ira..datang jugak engkorang ek!

ibu and ayah yang over sengih..ayern rileks jer


yeayy!!potong kek sayang...


lovely kek from ibu..ayah takder share langsung..huh!!
alamak!!apsal lar laki aku tangkap ngan aku skali nie...
~tenkiu all for the present..datang opis pun dapat lagi nie...banyak betol..jimat duit ibu 4 tahun tak yah beli mainan ayern...:) ~

muka dak nakal dapat hadiah...

hadiah dari darwisy..sepupu ayern..ader lagi gambar sebenarnya tapi muka ibu cam hampeh...so tak yah lar nak show..hehehe


pin pin.....tepi..tepi..ayern ngan aqil nak lalu..hadiah dari atok sebelah ibu..atok soh beli kater tapi kater mahal jadi ibu tak nak kuar duit .. ibu beli motor jerks..hehehe..bijak tak?
ayern nangis ker aper tu cayang??

* terlupa nak ucap terima kasih tak terhingga untuk nenek, maklong..( walau dah sarat, masih boleh tolong lagi )..auntie diana n auntie ina n acu yang banyak tolong buat itu ini...n thanks jugak untuk kengkawan yang datang kul 7 lebih tuh..aku suh datang kul 4-6..sesungguhnya engkorang mmg best sebab aku nak kemas pun jadik lambat..hehehe..neway..thanks again guys 4 the present....see ya next year for birthday celebration for my second baby *

2 comments:

  1. happy belated 1st birthday Rayyan...

    weh,kek tu ade lg x?hahhaha..cm sodap bangat je tuh..byk gak rayyan dpt bday present yer..jimat2

    ReplyDelete
  2. kek dah abis daaaa...tulahhh..orang suh datang tak nak...tapi tak leh lawan kek anak kau..lagi grend..6 kilo tuh....hehehe...

    ReplyDelete