Wednesday 13 May 2009

aku~tengah~sengal

Bosan lah hari nie..kat luar pun mendung jer..rasa cam sengal plak..pagi tadi aku dah ada niat tak nak pi kejer..spuloh minit aku dok piker nak pi tak nak..nak pi tak nak..kang nak gi Jakarta 25 & 26 nie cuti lagi..cuti aku dah nak kering nie…nak kene jimat sikit untuk lepas bersalin..manalah tahu..kang anak aku sakitlah..laki aku sakitllah..mak aku tuh lagi…tapi bila aku sakit bukanyer laki aku nak cuti..tu yang cuti dia berlebih2 tuh..huh..kenapa lah kerajaan tak buat penjualan cuti pada saper yang memerlukan..nescaya akulahh orang pertama yang akan apply..hahahaha…
Tapi bila aku cuti hari nie…bapak aku mesti cakap..”ko kan pengarah…”..hehehe..aku dah biasa ayat dia nie…aku mmg dah tak larat betul nie..hari tuh gi checkup doc cakap 27 weeks.thats mean nak masuk 7 month..tu pun ada yang cakap perut aku tak nampak..terpaksalah aku buat jalan gaya ala2 mengandung kronik yang sakit pinggang..kang kalau tak derang cakap aku nie buncit..gemok lahh…bunting gajah lahh…pandang aku pon semacam jer..sabau jerlah aku..takkan lah aku nie bodoh sangat nak biarkan badan aku yang solid molid nie buncit..hahaha..akan ku lakukan sesuatu macam last year…lepas jer ngandungkan anak pertama…aku dah mati idea camner nak kururskan badan ( sebenarnya bukan mati idea..tapi tak leh nak control nafsu makan ..hehehe )..aku pun daftar kat marie france bodyline..memang mujarab lah kan semujarab memebebel laki aku sebab duit dia yang kuar ( time kacehhh abang. ..) walaupun aku tahu laki aku sunggoh tak ikhlas kuarkan duit tuh..tapi aku pedulik haper…hahahaa…7 kg tuh beb aku turun dalam masa 2 bulan dan treatment hari2 tanpa miss…( kalau laki tahu aku Cuma datang 37 hari dari 60 hari ..memang mampozz aku )…tapi..tahun nie aku berakal sikit sebab 2 ribu tuuuh sekali pegi…itu pun pakej yang paling murah aku amik…oklah abang..ayang janji kat abang ayang takkan pegi lagi treatment bodo tuh..tapi kalau ada rezki dan tetiba plak badan ayang yang cun melecun nie tak leh turun..ayang tak pegi mary france bodyline dah..ayang pegi Londong weight management plak..hehehehee…..BOLEH YER ABANG….:D

No comments:

Post a Comment