Monday 4 May 2009

kepala tgh ting tong

Aper benda lah aku nak upload dalam blog nie..otak aku dah blank nie..puncanya duit aku dah kering nie..huaaaaa..bila nak gaji!!…aku baru jer balik dari bandung 2 weeks past..memang tengah sosek gilor nie..pegi bandung jer dah melayang 4 ribu aku..tu belum lagi masuk duit sebelum gi bandung..aku dok shopping sakan kat sogo ngan midvalley kunun2 beli baju nak pakai kat sana…alih2..pakai pon idak..sebab aku lagi teruja beli baju kat factory outlet bandung n pakai baju diorang..hahaha..sib baik laki aku tak tahu..tapi kalau dia baca blog aku..memang kompom lah aku perang besar malam kang..hahaha… Aku pegi sana pun tak leh nak shopping sangat sebab bucuk manja aku tuh aku angkut sekali..mana daaann aku nak tinggal 5 hari kat Malaysia..meroyan aku..laki aku cakap mmg elok sangat bawak anak..kontrol sikit giler membeli belah aku ..hahaha..ader ker patut cakap aku yang penjimat giler nie cakap camtuh…tak sesuaiii kan korang…hiiii..:P…oklah..otak tgh miong so aku tak der mood nak type pampanjang..korang layan lar tgk a few gambar aku ngan trip kembar laki aku nie…EnjOy!!


~ gambar dah nak balik nie..tapi terletak kat atas plak ~

~ ibu wif Untie naa n auntie Die ~
[ pada yang tak tahu - 3 cantik manis nie kembar nyer bini..laki aku nie kembar 3 ]


~ Just touch down Soekarno-hatta Jakarta airport ~

~ my precious...my love..~


~ aiyarrrkk..so different size lorr..hehehe ~


~ hahaha..can anyone see mee!!~


~ alaaa..ciannyer manja ibu..nie kat takuban perahu ..aku ingatkan naik perahu..ceh..rupanya nama jer perahu..~


~ makan time...aku kalau bab makan..jangan di omong dong..hahaha~



~ us ~ infront of our first kedai makan di Bandung ~

~ ibu ngan manja cayang bucuk ~


~ macemm nyer muker dia ~

2 comments:

  1. amboi jalan sakan sampai ke bandung... waaa bila aku nk g sana... teringin nk jalan2.. tp tu r 1 malaysia pn x hbs ronda2 lg... duit pn mana nk cekau beb...

    ReplyDelete
  2. pnjaman bank rakyat sudaaaa..hahaha..tak pon kalau susah sangat pinjam ngan aku a.k.a ah ngah..hehehe..weh..jangan kan ko..aku nie pon tak habis ronder malaysia lagi..kelantan ngan johor pon aku tak penah pegi..alaaa..setakat bandung tu ko nak jeles...lainlah aku gi new zealand ker....paris ker...hahaaha...

    ReplyDelete