Sunday 24 May 2009

award free lagik!

award dari mama auni...dia nie memang rajin bagi aku award..lagipun dia antara 2 orang jer kawan blog yang aku ada..hehehe..tak leh jadik nie..kene carik kawan bloggers lain...leh tukau2 idea...mana tau dapat geng giler cam aku...lagi havoc..:)..


nih solannyer :
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :

Award nie diberi oleh mama auni firdina..dia nie kan..aku dah kenall lama sebenarnya..sebelum dia kawen lagi..tapi dak kecik comel nie sombong tuh ngan aku..nampak aku sengih sikit jer padahal aku nyer sengih tak hengat nyer panjang…time balik pun meluru jer jalan..biler dah kenal kat blog nie baru mula nak rapat balik..bila jumpa ..tegur..hah!!..camtuh lah mama auni..ibu rayyan nie kan talkative ( bak kata kau ) hehehe…mama auni nie ada anak yang sangat lah tomeinyer badan dia…sunggoh aku geram dan mushkil sebab badan mak ngan ayah dia punyerlahh kecik tapi anak..kuuu semangat…dan yang paling menarik tentang mama auni nie..sentiasa berkepit ngan hubby dia…pagi..petang..siang..malam...alahai..jelezsss aku niee…Mak jeless nyah!!.hahah..
Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :
::nama aku Noor Faizah Binti Ngah Lemin..laki aku cakap nama aku nie tak komersial dan macam orang kanpung jadi kene panggil eyza baru nampak cam orang bandar..(hampeh toll )..::
::asal dari subang jaya..anak bongsu dari 2 abang tak guna..::
::seorang yang sangat sensitif nak mati ( hanya untuk laki aku jer )...penghabiskan duit ( hanya duit laki aku jugak )..so and so addicted to GUESS brand...dan suka masak and suka tgk programme masakan..::
::my birthday is on 29 April 1983 jadik umur skang nieh mudaaaaa lagi...baru 26..:)::
:: love my baby and hubby so much...really can't imagine living live without them!!::
5 nie jerlah yang ada dalam kepala otak aku skang...kang banyak sangat kang..pening plak korang baca...heheh

* to ina : weh..aku dah chopp si aunie nie lahh….hehehe

1 comment:

  1. hahhaha..ko da chopp auni ekk??sape dlu die dpt ler..cewahh..yo2 je kn..eh,ko sebaya aku ekk..thn 1983??aku igt ko thn 1982..hehehe..jgn mare yer

    ReplyDelete