Sunday 10 May 2009

baby dah tahu jantina..yeayy!!!

Salam..hari nie ari isnin pagi tadi betol2 aku takder mood nak pi keje..pempaham jer lah .isnin kan hari malas sedunia..aku bukan isnin jer..selasa..rabu..khamis..memang malas kecuali jumaat..besttt..leh shopping lelama..lalala…hahah..aku pegi checkup…korang bayangkan ..dah nak masuk 7 bulan aku still belum decide nak bersalin kat mana..mula2 tuh aku gi PPUM..dah elok2 sampai sana..aku pun tanya lah nurse tu sama ada nnt dalam labour room suami leh masuk ker tak??dia kata mmg dari sejak azali lagi suami tak dibenarkan masuk langsung dalam labour room..ahh sudah…melalui pengalaman sebelum nie..aku tak dapat bayangkan tiada suami aku disisi ketika sakit nak bersalin..gilo apo PPUM nie..langsung aku maleh nak tanya banyak..aku cakap ngan husband pegi HUKM..dalam hati aku nie mmg tak der perasaan langsung nak bersalin kat hospital kerajaan nie..aku dah BLACKLIST!!!benci aku nak pegi hospital camni..dengan layanan cam hampeh&^$^*%$&(&^T..mmg aku sakit hati tol...tapi aku kesian kat laki aku..hutang pusrawi lama pun lum habis lagi dah nak bersalin kat situ balik..terpaksalah ku pendam perasaan jer..sampai kat HUKM…nurse tu pulak kata suh bawak surat doctor mengatakan aku nie mengandung…ni lagi sekor..nak mampoz agaknyer..perut aku yang boyot nie ingat buncit ker..mulalah aku nak hangin satu badan..dah lah klinik yang selalu aku gi check tuh kat p.j…tak pasal2 aku kene pusing dari cheras ker pj balik..nak tak nak..terpaksa gaklah..tapi laki aku kata tak per..asalkan aku bersalin kat HUKM..sukerlahhh tuhh aku tak gi pusrawi…huh…aku tgh bengan nie…mmg bengang tak hengatt punyer..sampai jer ker klinik tuh aku decide nak scan baby apa dalam perot memandangkan hari tuh tak nampak..and the resultssszz..yeayyy!!!!doc cakap baby gurl sebab tak nampak nek dia pun..nampak macam line panjang…alhamdullilah..raser cam nak nangis jer..aku mmg harapkan sangat bbay gurl dari first kandungan lagi…mintak2 lah tak bertukar jantina last2 minit..bolehlah aku start shopping barang2 baby pompuan..suka betul aku hari ..habis aku tepon mak..ipar..biras sepupu sepapat semua khabarkan berita gembira nie..hahaha..over excited sudahnyer tak betol..aiyyoo…selama nie geram jer aku nengok warna pink kat tempat baby..so lepas nie laki aku la pulak geram tgk aku dok peghabiskan duit dia..hehehehe..oklah .citer aku nie selalu panjang2 kan..mesti korang giler pening baca blog aku…hahaha..kata minah becok..tak leh nak buat apa lah….daaadaaaa

No comments:

Post a Comment