Tuesday 12 May 2009

aKu nAK m|nTak Maap!!

Aku mintak maaf bebanyak pada saper yang baca blog aku nie tapi aku tak jemput..bukan tak nak..naakkk sangat…tapi kapacity rumah mak mertua aku tak mengizinkan orang datang…rumah flat..korang boleh bayangkan kan??nnt dibuatnya semua datang serap sekaligus..mana nak duduk??..aku tak naklah nnt ada cakap2 belakang kata itulah ini lah..aku tak berniat sangat..pasal perbelanjaan yang aku ada mention..sekali lagi bukan nak menunjuk..malah jauh sekali nak belagak tapi aku nak korang tahu..aku akan hargai kalau korang datang dengan hadiah goodies yang istimewa nie…aku nak jugak rasa macam orang lain buat birthday party…DAN yang paling penting..aku tak pinjam duit sesaper pun..malah duit laki aku sendiri..sesen pun aku tak sentuh..semuanya duit aku..jadi tak timbul kata2 tak elok nnt key..aku cuma harap sangat beday party nie jalan dengan lancar dan sempurna..again..mana-mana yang aku tak ajak..aku mintak maaf bebanyak..bukan tak nak korang datang tapi aku nak beri keselesaan pada tamu yang datang dengan anak2…nnt ada yang bersila kat luar sebabnya kerusi kat luar pun tak cukup..tak nak lah kan!!so…saper yang dah dapat invitation card..kalau tak der paper hari tuh…dialu2kan sangat sebab aku dah sediakan goodies tuh mmg khas mengikut nama yang aku dah invite..yang tetiba terpacul depan umah mak mertua aku..memang mintak maaplah aku tak bagi kecuali ada yang tak datang..then baru aku leh bagi…mmm..rasernyer itu jerlah yang aku nak cakap..takut cakap lebih2 kang…ada yang marah…SO GIRLSS…SEE YOU THERE!

5 comments:

  1. insya allah,klu xde aral melintang aku n fmly dtg ler tp x jnji k..n thx coz ko sudi jemput..tq so much!

    ReplyDelete
  2. takder hallah...ok..kalau free n takder paper..datanglah yer..kedatangan mu n family mu sangat ku nantikan...mu kan artist..heheheeh

    ReplyDelete
  3. weh,blah la artis..aku tau ko perli aku dok tunggu aku ari tu kn..smlm lak ko kejar aku tp aku x sengaja beb!serius aku x dgr smlm..mmg x dgr..aku pon pelik asal aku x dgr ke telinga aku ade mslh ke pe kn..tp 1st time le aku dgr ko jerit2 panggil aku..SOWIIIII

    ReplyDelete
  4. oitttt.... artis????? gosippppp...... panassss

    ReplyDelete
  5. hahaha..aku paham..biler jalan ngan laki mmg kene concerntrate ngan hubby kat sebelah jer..aku jerit macam nak terberanak pun ko leh tak dengar...aku rasa anak tudung ko tebal sangat kot tu yang tutup tinge sampai tak leh dengar...hehehe..

    ReplyDelete