Monday 11 May 2009

Mak Datok!!

Mak datokk..giler punyer banyak aku belanja untuk beday party anak aku..sebelum nie main beli jer apa aku nampak..tak kesah pun harga berapa…tak tengok pun aku harga barang tuh…sekali aku tgk balik resit dan kira..terduduk aku daaaa…adoiilaahh..ni kalau laki aku tahu mmg kompom aku mampoz nie…maunyer tak..untuk goodies@door gift jer aku dah habis RM700 untuk 30 beg…korang bayangkan!!!!maknanya dalam Rm 23 sebeg untuk seorang…tu belum makanan lagi..aku rasa adalah dalam 500-600 jugak habis nnt..banyak jugak makanan aku buat..kek dalam RM200..pergh…giler ahh kau faizah…tapi seriously aku ikhlas sangat..aku takder lah berkira tu sebab aku tak tahu berapa jumlah semua aku habis..Cuma pasal door gift tu mmg terkejut beruk aku…aku ingatkan dalam 200 ker 300 jer..sib baik aku simpan resit semua…aku geram biler tgk barang mainan untuk bebudak jadi aku main amik jer mana aku berkenan..tapi takpe..berhabis sekali sekala..apa salahnyer..lepas nie aku berhabis plak kat jakarta..lepas tu mmg aku makan pasir anak beranak..hahaah...so..sesaper yang aku dah invite..janganlah tak datang..n bawak anak sekali..leh dapat cute goodies dari baby rayyan…aku mmg betul2 punyer party aku buat nier..untuk ibu bapa..aku tak der lah bagi hadiah tapi makanan yang aku sediakan rasa2 nyer cukuplah untuk menampung 30 family yang aku ajak..antara menu yang akan aku sediakan ialah…soto dan bihun sup..speghetti..Bbq ayam dan udang galah..nasi goreng cina…hotdog dan potato wedges goreng…untuk dessert pulak..aku buat pudding koktel..ice-cream dalam kon dan buah-buahan…aku harap sangat aku dapat buat semua makanan nie dalam masa ½ hari sebab assistant pun takder..Cuma mintak tolong adik ipar aku tuh jer…
B4 nie ada gak perancangan nak buat kat mcdonald tapi tulah kan..as mention b4..laki aku tak kasi sebab mahal..tapi kalau dia tahu harga aku buat kat umah mak nie lagi mahal dari buat kat mc Donald..perang besar aku beb!!!hahahaa…jadi…korang shhhhhh….yer….heheee….oklar..jangan lupa datang yer..daaaadaaaa

2 comments:

  1. satu pembaziran yg x terkira.. klu aku camtu comfim mkn pasir.. ahaksss... insyallah klu x de apa aku smpi la ke sana yee

    ReplyDelete
  2. pembaziran ku ke arah kebaiakn beb..ahhakss...yerlar..nak belanja bebudak tok sah berkira sangat..tak perlah..makan pasir pun pasir lah...demi kegembiraan anak aku dan anak2 lain...dan kesedihan & kebengangan laki aku dapat tahu duit dah habis banyak...wahahaha...

    ReplyDelete