Tuesday 19 May 2009

T.A.G

Tag pasal anak..mama auni ada letak nama aku akhirnya untuk buat tag nie..baru ingat nak cilok tapi bila tgk ada nama rayyan..takder lar aku buat dose kecik ari nie..hahahaa…k-lah..layan tag giler aku nie lagi k…

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
:: 1 ½..yang sulong boy n second mintak-mintaklerr girl..::

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
::aku dah excident maut dah nie tak raser pun nak tambah lagi anak..kalau “ter” jugak lepas nie…takder perancangan langsung lahh ko nie izahh oiii..udah-udah ler tuh..hehehe::

3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
::Muhammad Rayyan Danish bin Muhammad Faizal
maksudnyer ialah : Yang Terpuji ; Pintu Syurga & Bijaksana ::

4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
:: ibu lahh..nak harap ayah..dia kata..ikut jer..kang aku letak bukan2 kang..tau plak marah::

5. Darimana tercetus idea memberikan nama anak anda?
:: nie semua penangan citer bella lah nie…mula2 tuh..pening gak cari makna Rayyan nie sebab bunyi cam mak salleh tapi bila tetiba jer one day tgk kat astro ceramah Ar-Rayyan tuh..then terus letak..::

6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
:: masa scan baru2 nie..kandungan dah 7 bulan doc cakap baby girl…so kalau baby girl ingat nak letak “ Airis Sofea danisha “.memang naaakkk sangat nama nie..makna pun baik…tapi kalau tetiba kuar lelaki…letak kaaan ajerr apa nama pun..hehehe ( bunyi cam sedeeyy sikit lahh ) :P ::

7. Berapa perancangan anak yang anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy?
:: ikut lelaki aku dia nak 8…aku cakap kalau nak lapan anak..beranak sendiri..hahaha..gillerr..ingat aku mesin photostate ape!!mungkin 4 jer paling banyak..muat2 kereta MPV..itu pun kalau tak excident..kalau “ter” lagi..adoillaarr..mmg lapan larr jawabnyerr..::

8. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
:: insyaAllah setahun 3 bulan::

9. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy?nyatakan sebabnyer?
::sebenarnya tak der lar kisah sangat perempuan atau lelaki..tapi kalau boleh..mak mertua naaakk sangat baby perempuan..and sebab aku sayaaaang sangat kat mak..jadi aku pun sama mengharapkan baby perempuan ( sebenarnya aku pun nak )..heheh…sebabnyer..baju pompuan..perrgghhh…cantek-cantek tuh…geram jer aku tgk…dulu masa anak first pun aku bedal gak baju kaler pink dah geram sangat..cian rayyan masa kecik dulu..mangsa fesyen aku..hahahah…::

10. Ape ciri2 persamaan anda & anak Anda?
:: anak aku garang siottt….aku uhh dia ..dia double uhh kat aku..laki aku cakap..elok lar pun..sama perangai ngan ibu dia..hahahah…kata anak kesayangan aku…like mother like son lahh kan…::

11. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

Love this pitch..so cute..so adorable..

No comments:

Post a Comment