Thursday 14 May 2009

bandung again???!!!

Can you believe that the whole of my family dah tempah tiket air asia pegi bandung on march next year??terkejut giler aku petang semalam bila laki aku bagi tau yang family dia semua pegi ..semuanya 12 orang..alahai…tak der tompek lain ko nak poie…bosan plak aku ngan indon nier..dah lah lepas nie aku ulang alik gi bandung ngan Jakarta jer sebab bisness nie..nampaknyer aku jadi kerakyatan indon lah..hahahaa..masa tu dah lah ada dua anak..hmmm…aku baru plan nak pi Jepun next year memandangkan aku dah ada passport tinggal nak buat untuk anak jer…ingat lepas nie..aku nak buat cuti tahunan wajib untuk aku sefamily pergi luar Negara…kalau ada rezki lebihlah…ko ni faizah..macam2 ko nak..rumahlah..kereta lah…gi melanconglah…hehehe..sukahatilah kan..atleast aku ada wawasan nak memajukan diri..and yang paling penting aku tak pinjam duit sesaper pon..harap maklum yer!!!!hermm..hari nie last day untuk aku siapkan apa2 yang patut sebab esok tinggal nak masak jer..tak der lar kelam kabut aku dibuatnya..anak aku pun dah 3 malam nie asyik meragam jer..mata aku ni dah naik lebam sebab tak cukup tido..nak suh suami aku enjutkan buaian..aku kesian sangat ngan dia..dia sendiri pun letih kat opis..buat itu ini..almaklumlahh programmer..( itu yang dia bagi tau lah kan..kalau dia kencheng aku..mmg siaplahhh).
Rayyan nak menginjak setahun nie..rasa cam sedih ada..terharu pun ada..gembira pun ada sebab aku berjaya besarkan anak aku dengan penuh kasih sayang walaupun aku kurang berjaya dari segi target aku nak jalankan dia sebelum gi bandung lagi..tapi aku dah berjaya kawal kemarahan aku dari segi kene bangun malam..kene jaga bila sakit..dengan tak cukup tido lagi..cuba jaga anak orang..mmg mampoz lah aku tak hingin..tapi dengan anak sendiri mmg lain..suami aku selalu marah sebab manjakan sangat anak tu..nnt degil macam mana…dan banyak kali jugak aku terangkan kat dia anak tuh permata hati aku..jantung jiwa aku..mana daaan aku nak marah kekasih hati aku nie..sikit pun aku tak penah naik suara..dialah segalanya..aku lebih rela kehilangan semua yang ada kat dunia nie..dari kehilangan dia..tak dapat aku bayangkan hidup tanpa anak aku disisi..Muhammad Rayyan Danish…ibu terlalu menyanyimu sayang..andai ditukar dengan nyawa sekalipun untuk menyelamatkan ayern..ibu sanggup…biarlah berjuta ibu habiskan untuk ayern…demi kesejahteraan dan kesenangan ayern..ibu sanggup sayang…jadilah anak yang benar2 dapat berjasa pada ibu dan ayah satu hari nnt…selamat ulang tahun yang pertama sayang..doa ibu agar ayern sentiasa sihat dan bahagia dunia an akhirat..percayalah..kehadiran adik tidak lama lagi tidak akan sikit pun berkurangan kasih ibu dan ayah pada ayern…love you sayang…with all my heart..

Perghhh…meleleh nie masa type versi jiwang karat dari aku…hahaha…tak perlah..sekali sekala layan emo…aku rasa setiap kali aku type jer mesti panjang nak mampoz kan…hehehe..mesti pening korang baca aku nyer blog nie…k-lah..just to remind all my frenz kat luar yang baca blog aku nie ( mmg ramai yang baca tapi diorang tak nak komen kat blog..diorang komen kat hp..malulaaarr pulakkk)..saper2 yang dah dapat invitation card..anda dijemput hadir ke beday party esok yer…SEE YA!

1 comment:

  1. sowi ek x dpt dtg..ade hal ler..kebetulan aku nk umh mak aku..no kol,x save no ko..sowi ekk..bday present rayyan nnt aku bg kt ko..

    anyway,happy belated birthday rayyan..moga pjg umo n dimurhkn rezki..hope jd anak yg baik..

    ReplyDelete