Wednesday 13 May 2009

tag line best gilerrr

aku telah mengcilok tagline ini dari blog mama auni firdina..sory yer beb...terkenan plak aku ngan tag nieh..so..korang enjoy baca dan tgklah gambar2 indah dari aku yerk...hehehe...ENJOY!!

1) Berapa kah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
:: mana aci bagi tau berat skang..skang aku tgh pregnant..tak fair..aku bagi tahu berat sebelum ngandung lah yer…hehehe..70 kg dan tinggi 168 cm.oklah tuh..tak gemuk dan tak kurus..tembam2 cute gitu…hehehe..( mesti ada yang jeles nihhh )..hahahah

2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
:: skang nie lah..dah rasa cam berat gajah dah aku nie…83kg..hamikk kau..dulu masa pregnant pun aku naik sampai 7 kg jer..skang nie mmg aku makan batu lah agaknyer..sampai 13 kg naik padahal baru 7 bulan…uwaaaa…..nak pegi London Weight Managemnetttt…

3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
:: tak penah dalam sejarah hidop aku dah 26 tahun nie aku ada makanan sampingan untuk kuruskan badan..aku melantak semua benda..agak2 dah 2-3 hari tak berak…aku minum teh kurus..hahaha..mmg cirit birit patblas kali aku hari tuh..turunlah dalam 1.5 kg jer…kuikuikui

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
:: 1.9kg..baru lahir…hehehehe…kecikkan aku nie..dulu mak cakap kaki aku besar 2 jari jer..kepala aku pun kecik sangat…sekarang…hadaaappppp…hahaha

5) Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda..
:: The stupid Marie France bodyline…aku rasa dah berjaya dah dengan turun 7kg..tapi bila aku dapat tahu..ada yang turun sampai 20 kg..mmg sunggoh hampeh dan tak guna betul tempat tuh..korang jangan pegi..aku tak nak rekomen

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat badan yang paling rendah?
:: takder istilah diet dalam hidop aku…buat per nak diet..kaalu kurus sangat pun nnt laki aku cakap tak best!!hahahaa…pempaham sendiri sudahhh…

7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
:: sebab aku melantak punyer lah banyak..walaupun dah kenyang..aku masih sanggup bukak zip suar aku untuk push lagi makanan tuh masuk…hehehee..kalau tak leh masuk gak..aku akan berusahah untuk sendawa..so..ada lar sikit kapacity untuk masuk kan lagi..itulah puncanya…kuikuikui

8) Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
:: target ku hanya satu…London Weight Management..here I come!!!hahaha

9) Miliki gambar anda dahulu dan kini?
:: alaaaaaa…I malulaaaaaaaa…..:P

10) sila upload ok
Alaaa….kene ker…..

ni gambar sekarang tengah mengandungkan baby kedua...

gambar nie pulak masa ngandungkan rayyan..masa nie aku nak kata besar sangat tak der lah..tapi lagi besar dari laki aku lah kan..hahahaha


ni gambar masa sebelum ngandung..tapi dah a few month kawen..cute kan..hehehe



ni masih fresh anak dara lagi..tahun 2003 tak silap..masa nie tgh hot couple lagi..so badan kene maintain beb..hehehe


wif my very best frend..tahun 2004..still slim lagi time nie..berat pun everage 55 kg jer..sangat sesuai dengan ketinggian aku 165 cm time tuh..janga tank cayerrr


nie masa tahun 2005 dekat lake townn..masa nie pun lum tunang lagi..nampak jer gemuk gambar nie..tapi sebarnya aku slim melim...hahah ( nak sedapkan hati aku :p)

1 comment:

  1. sila lah amek tag ni..bkn aku xnk bg kt sasape..rase2 nk wat,wat jer..hehehhe

    ReplyDelete